Az ALUTECH vállalatcsoport szolgáltató központjainak előnyei

Telepítés

A szakember által végzett telepítés biztosítja a garanciát és a hosszútávú, megbízható működést.

Szerviz

Meghibásodás esetén partnereink között egyszerűen megtalálhatja az Önnek megfelelő szerelőt. Garanciális és garancián túli javításokkal is keresse bátran partnereinket.

Kiterjedt partnerhálózat

Folyamatosan bővülő partnerhálózatunknak köszönhetően, egyre több cég kínál ütemezett szerviz szolgáltatást. A kapukat ajánlott évente legalább egyszer szervizelni, így biztosítva a gondtalan működést.

Partnereink

A termék beszerelése és átvétele után azt javasoljuk, hogy kössön szerződést a kapu szervizelésére az ALUTECH hivatalos képviselőjével.

Ne feledje: az értékesítés utáni szolgáltatás sokkal olcsóbb, mint a javítás.

Javasoljuk a garázs és az ipari ajtók szervizelését:

  • évente legalább 1 alkalommal
  • 3 hónap alatt legalább 1 alkalommal, ha a kaput különleges körülmények között üzemeltetik. Például magas páratartalmú helyiségekben vagy zord éghajlattal rendelkező régiókban (magas szélterhelés, negatív hőmérsékletek évente több
    mint 6 hónapig). Az intenzív használat (naponta több mint ötször) a speciális üzemeltetési körülményekre is utal.

Ezenkívül azt javasoljuk, hogy végezzen értékesítés utáni szolgáltatást:

  • az építkezés befejezése után a helyiségben, ahol a kaput felszerelik
  • három hónappal a termék telepítése után.

Minden egyes ütemezett szerviz (műszaki) szolgálathoz meg kell jelölni a termék útlevelet.

A hengerlőrendszer időben történő karbantartása előfeltétele annak magas fogyasztói tulajdonságainak.

A termék telepítése és elfogadása után javasoljuk, hogy kössön szervizelési szerződést az ALUTECH vállalatcsoport hivatalos képviselőjével.

A redőnyök karbantartását és javítását csak szerviz szakemberek végezhetik, csak az eredeti pótalkatrészek és tartozékok felhasználásával.

A szervizelést évente legalább egyszer kell elvégezni . Ha a terméket speciális körülmények között használják (hosszabb ideig tartó magas vagy alacsony hőmérsékleten való kitettség mellett, megnövekedett portartalommal stb.), Akkor legalább hat alkalommal . És a munka befejezése után is, ha a redőnyöket a létesítmény építése vagy javítása során telepítették.

A szerviztechnikusok ellenőrzik a következő alkatrészeket és mechanizmusokat:

  • redőny
  • doboz
  • vezetősínek
  • tengelyre
  • vászon felfüggesztés
  • vezetni
  • hengerek
  • konzolok, burkolatok stb

A karbantartási rutinok teljes listája megtalálható a vonatkozó dokumentumokban:

  • Kézi redőnyös rendszerek kézi
  • Útmutató az automatikus vezérlésű redőnyös rendszerek működéséhez.

A szokásos karbantartás eredményei alapján az ügyfél rendelkezésére áll a kicserélendő alkatrészek és szerelvények listája.Minden egyes ütemezett szerviz (műszaki) szolgálathoz meg kell jelölni a termék útlevelet.

Ne feledje: az értékesítés utáni szolgáltatás sokkal olcsóbb, mint a javítás.

A termékek műszaki ellenőrzését és karbantartását a rendszeres karbantartás megállapított listájának megfelelően végzik.

A kiszolgálást a kaput telepítő szervezet mesterei végzik. Az ALUTECH vállalatcsoport hivatalos képviselőinek szakemberei ismerik a termékek tervezését, az összeszerelés és a beépítés szabályait. Munkatechnikában képzettek és biztonsági intézkedésekkel kapcsolatos ismereteket kaptak.

Az első javítást három hónappal a termék telepítése után kell elvégezni. Továbbá – legalább 1 alkalommal évente. Speciális üzemi körülmények között – három hónap alatt legalább 1 alkalommal. A speciális működési feltételek között szerepel:

  • belépések a területre és a parkolás, naponta több mint 30 ciklus intenzív kapuhasználattal;
  • olyan régiókban, ahol nagy a szélterhelés, hosszú – több mint 6 hónapos – időszak van kitéve a fagyhőmérsékletnek.

A termék telepítése és elfogadása után azt javasoljuk, hogy kössön megállapodást az automatizálás szolgáltatásáról az ALUTECH hivatalos képviselőjével.

Ne feledje: az értékesítés utáni szolgáltatás sokkal olcsóbb, mint a javítás.

Az ajánlott karbantartást legalább hathavonta javasoljuk.

Minden egyes ütemezett szerviz (műszaki) szolgálathoz meg kell jelölni a termék útlevelet.

Bíznak bennünk